منچستر سیتی آماده پیشنهاد 115 میلیون یورویی برای مسی می باشد

© AP Photo / Daniel TejedorФутболист ФК "Барселона" Лионель Месси
Футболист ФК Барселона Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه سان مدعی شده است، که باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب لیونل مسی، ستاره بارسلونا و آرجانتاین، 115 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان مدعی شده است، که باشگاه منچستر سیتی برای جذب لیونل مسی حاضر است 115 میلیون یورو پرداخت کند. البته تا هنوز این باشگاه بریتانیایی به طور رسمی به لیونل مسی این پیشنهاد را ارائه نکرده است، اما نماینده این باشگاه در دیدار با طرفداران این باشگاه گفته است، که این باشگاه حاضر است برای مهاجم 29 ساله بارسلونا این مبلغ را پرداخت کند.

پسربچه افغانی طرفدار لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
دیدار مرتضی احمدی با مسی + (ویدیو)

اگر این انتقال صورت بگیرد، یک رکورد تازه در تاریخ فوتبال خواهد بود و به عنوان گران قیمت ترین بازیکن جهان ثبت خواهد شد. پیش از این در تابستان سال گذشته پل پوگبا هافبک فرانسوی باشگاه یونتوس را باشگاه منچستر یونایتد به مبلغ 105 میلیون یورو به منچستر آورد.

گواردیولا در 6 ماه نخست حضورش در اتحاد نتایج چندان خوبی با توجه به هزینه ای که برای تیم شده کسب نکرده و از این رو تحت فشار قرار دارد. سرمربی اسپانیایی قصد دارد با حضور مسی در تیمش، خط حمله اش را تقویت کرده تا بتواند تیمش را به اوج بازگرداند.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
رستگاری بارسلونا با گل های MSN

18 ماه از قرارداد مسی با بارسلونا باقی مانده و انتظار می‌رود که او به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند، هر چند که شایعاتی از نارضایتی مسی از باشگاه شنیده می‌شود. گواردیولا می‌خواهد از پیوندهای خوب خودش با مسی استفاده کرده و با پیشنهادی 115 میلیونی او را راهی منچستر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала