سرویس امنیتی فدرال روسیه (FSB) موفق به هک تلگرام شد

© Photo / Youtube/HowToScienceTelegram messenger
Telegram messenger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس امنیتی فدرال روسیه (FSB) موفق به هک کرک یکی از امن ترین مسنجر جهان یعنی تلگرام شد.

به گزارش اسپوتنيك، روزنامه بزفید روز چهارشنبه 11 جنوری می نویسد، اطلاعاتی که در اختیار سرویس اطلاعاتی امریکا قرار گرفته است، حاکی از آنست که يكى از ماموران پیشین سازمان اطلاعاتى انگلستان گزارش داده است، كه سازمان امنيتی فدرال روسيه توانسته تلگرام، يكى از امن ترين و قوى ترين مسنجر ها را هك كند

Telegram - اسپوتنیک افغانستان
مقام های روس از استفاده تلگرام ممنوع می شوند

 

 به نقل از BuzzFeed اين گزارش در اختيار سيا قرار گرفته است.  انطور كه در اين گزارش آمده است، سيستم دفاعى تلگرام براى روس ها جذابيت ايجاد كرده، زيرا از اين مسنجر بخش عمده اى از فعالان سياسى روسيه و مخالفان آنها استفاده ميكنند.  به گفته اين مامور پیشین انگليسى، اكنون استفاده از تلگرام مانند قبل بى خطر نيست.

 

Telegram logo - اسپوتنیک افغانستان
تلگرام 78 کانال داعش را مسدود کرد

 

پیش از این در جنوری همین سال شبکه تلویزیونی «سی ان ان» گزارش داده بود، که یکی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا اطلاعاتی را در اختیار ماموران اطلاعاتی امریکا قرار داده است که نشان دهنده مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری امریکا می باشد. برخی از این داده ها را ماموران اطلاعاتی امریکا در نشست که دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا با آنها داشت به ترامپ سپرده بودند.


مبارزه با داعش در تلگرام - اسپوتنیک افغانستان
مبارزه با داعش در تلگرام


مسنجر تلگرام را  توسط پاول دورف و نیکلاس سازندگان "VKontakte" درست شده است. با استفاده از این مسنجر کاربران آن می توانند پیام های متنی و فایل های رسانه های دیگر را با یکدیگر رد و بدل کنند. این مسنجر بر روی دستگاه های iOS در اگوست 2013 برای مشتریان ارائه شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала