در ایالات متحده، جدال بین روسیه و ناتو را تهدید اصلی در سال 2017 نامیدند

© AFP 2023 / GEORGES GOBETدر ایالات متحده، جدال بین روسیه و ناتو را تهدید اصلی در سال 2017 نامیدند
در ایالات متحده، جدال بین روسیه و ناتو را تهدید اصلی در سال 2017 نامیدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شورای روابط خارجی ایالات متحده گزارشی را منتشر کرده است که گفته میشود، درگیری های مسلحانه بین روسیه و کشورهای عضو ناتو تهدید اصلی در سال 2017 خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده، "درگیری نظامی عمدی یا غیر عمدی" بین روسیه و کشور های — اعضای ناتو، که ناشی از رفتار پرخاشگرانه روسیه در اروپای شرق میباشد احتمال در گیری چنین جنگ را تشدید مینماید.
نظر تحلیلی مشابه دیگری که صورت گرفته، وقوع یک بحران جدی در کوریای شمالی ناشی از آزمایش سلاح های هسته ای یا راکت های بالستیک، و همچنین اقدام های تحریک آمیز نظامی و یا بی ثباتی سیاسی داخلی"، "حملات سایبری مخرب بر تاسیسات حیاتی و زیرساخت های ایالات متحده"، و "امکان حمله تروریستی با تعداد زیادی از قربانیان در ایالات متحده امریکا ویا متحدانش را اپیش بینی میکند.
بر اساس این درجه بندی، خطر ناشی از افزایش خشونت و نا امنی که افغاتستان را تحدید میکند، میتوان آنرا در سطح متوسط ویا بالا به شمار آورد.
همچنین در این دسته از درجه بندی ها "تقویت خشونت بین ترکیه و گروه های مختلف مسلح کرد" و "تشدید جنگ داخلی در سوریه به دلیل افزایش حمایت خارجی از طرفین متخاصم"، وجود دارد.
لازم به ذکر است که چهار شرایط درگیری که امکان اولویت در سال 2017 میرفت، کاهش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала