هویت آرامگاه عیسی مسیح در اورشلیم کشف شد

© AP Photo / National Geographic/Dusan VranicАрхеологи снимают мраморную плиту с места погребения Иисуса Христа в иерусалимском храме Гроба Господня
Археологи снимают мраморную плиту с места погребения Иисуса Христа в иерусалимском храме Гроба Господня - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باستان شناسان منشاء آرامگاه عیسی مسیح که نظر به افسانه ها پس از مصلوب شدن عیسی مسیح او را در اورشلیم به خاک سپرده است را مشخص کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایندیپندنت چنین گزارش می دهد، باستان شناسان هویت آرامگاه عیسی مسیح در اورشلیم را مشخص کردند. طبق افسانه های موجود، بعد از به صلیب کشیدن عیسی مسیح، وی را در این محل به خاک سپرده بودند.
روزنامه نشنال جیوگرافیک سخنان فدریک هیبرت باستان شناس را در باره اسنادی بدست آمده از آرامگاه عیسی مسیح چنین نقل می کند:- "تمام شواهد نشان می دهد که زیارتگاه امروز مسیحیان همان محلی است که مادر امپراطور کنستانتین اول در قرن چهارم مشخص کرده است".

پس از آن که باستان شناسان تخته سنگ مرمری سفید را از روی آرامگاه برداشتند، متوجه تخته ای از سنگ آهک شدند که به احتمال زیاد بدن عیسی مسیح را روی آن قرار داده اند. علاوه بر این، دانشمندان در داخل آرامگاه یک تخته سنگ مرمری دیگر کشف کرده اند که روی آن تصویر صلیب حک شده است. سنگ کشف شده توسط باستان شناسان به رنگ خاکستری است و نه کرم — سفید. این سنگ زیر لایه ای ضخیم از غبار پنهان بوده است.دانشمندان بر این باورند، که این تخته سنگ همان سنگ است که قرن چهارم مادر امپراتور کنستانتین اول پیدا کرده است.

 یلنای قدیسه مادر کنستانتین اول طی سال های 306 تا 337 حکومت رم را به دست داشت.اعتقاد بر این است که او در زمان زیارت آرامگاه عیسی مسیح را به همراه صلیب و دیگر وسایل مربوط به مسیحیان پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала