رسانه های آلمان نگران بازگشت "قطار وحشت" روسی هستند

© AFP 2023 / John Macdougall Немецкие газеты на стойке в киоске
Немецкие газеты на стойке в киоске - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مطبوعات آلمان از گزارش های مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز نظامی قطارمجهز به سیستم موشکی "برگوزین" (Barguzin) روسیه احساس خطر می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های آلمان از اخبار مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز نظامی قطارمجهز به سیستم موشکی "برگوزین" (Barguzin) روسیه احساس خطر می کنند، خبرنگاران در مورد "قطار هسته ای وحشت آور" می نویسند و یاد آور جنگ سرد می شوند.

به طور مثال Die Welt می نویسد: تصمیم ناتو در جا دادن کشور های مربوط به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی  در لهستان، باعث برانگیختن و تحریک روسیه شد، و ناتو پاسخ کوبندهء از سوی مسکو گرفت. قوت گرفتن نیرو های نظامی روسیه در منطقه کالینینگراد و ارسال نیرو های بیشتر از سوی روسیه به مرز های غربی اش ، همه اینها نتیجه سیاست زیاده طلبانه غرب بوده است.

این منبع (Die Welt) در ادامه می نویسد، "از دیدگاه مسکو؛ غرب از خط قرمز عبور کرده، و حضور نیرو های ناتو در  کشور های اروپای شرقی، و اینکه ناتو در حضور نیرو هایش در شرق اروپا شدت بیشتر بخشیده است": قطار نظامی "برگوزین" (Barguzin) مجهز به موشک های بین قاره ای پاسخ مسکو در این امر می باشد.

رونامه نگاران مجله " Focus" از آن می ترسند که "برگوزین" همواره در حال جابجا شدن و تغییر مکان می دهد، و هر لحظه ممکن است به طرف اهداف استراتژیک غرب شلیک شود، و "قطار شبح" دقیقآ چیزی ست که به چنین اسلحه ای اتحاد جماهیر شوروی سابق محاسبه کرده بودند، قبل از این یک از آخرین "قطار وحشت" در سال 2005 از نیرو های هسته ای بیرون شد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала