طلاق یک خانم از شوهرش بخاطر ازدواج با پناهجوی افغان

© Fotolia / Andrey PopovПара в разводе
Пара в разводе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلین مولر ۲۸ساله که در یک کمپ پناه‌جویی کالایس جنگل کار می‌کند، پس از سفر به فرانسه با پناه‌جوی افغان رابطه برقرار کرده‌است.

به گزارش‌ اسپوتنیک به نقل از خامه پرس,  یک خانم بریتانیایی از شوهرش طلاق گرفته تا با یک پناه‌جوی افغان عروسی کند و او به گونۀ قانونی بتواند در بریتانیا زنده‌گی کند.

هیلین مولر ۲۸ساله که در یک کمپ پناه‌جویی کالایس جنگل کار می‌کند، پس از سفر به فرانسه با پناه‌جوی افغان رابطه برقرار کرده‌است.

این خانم که دو فرزند نیز دارد، گفته‌است که این مرد افغان در کمپ پناه‌جویی به عنوان ترجمان کار می‌کرده، هم‌زمان با آن‌که در انتظار ورود به بریتانیا بوده‌است.

خانم مولر به بی‌بی‌سی گفته‌است که از شوهرش طلاق گرفته و بالای به‌دست‌آوردن شریک مهاجرش تمرکز می‌کند تا با ازدواج با این پناه‌جو، او بتواند در بریتانیا حضور قانونی داشته باشد.

او گفته‌است با با این کارش هرکسی می‌گوید او دیوانه شده اما تمام چیز به گونۀ جدی و بسیار سریع پیش رفت و این یگانه راهی‌ست که مرد پناه‌جو بتواند در بریتانیا اقامت کند و در جریان سه‌ماه این کار انجام خواهد شد.

خانم مولر هم‌چنان یادآور شده که در جریان ۱۲ ماه حدود ۱۵بار به کالایس سفر کرده و در فرانسه مدت پنج‌ماه با پزشکان بریتانیایی در کمپ پناه‌جویان هم‌کاری کرده‌است.

در آغاز گفت‌گوهای این خانم بریتانیایی با پناه‌جوی افغان در بارۀ اسلام و فرهنگ‌های مختلف بوده که سپس هرروزه آنان به گفت‌گو ادامه داده‌اند و هیلین مولر متیقین شده که در هر سفرش با دو دیدار نماید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала