کارمند سفارت پاکستان درهند شخص غیر قابل قبول اعلام شد

© Fotolia / Serkat Photographyکارمندسفارت پاکستان درهند شخص غیرقابل قبول اعلام شد
کارمندسفارت پاکستان درهند شخص غیرقابل قبول اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه هند کارمند سفارت پاکستان دردهلی جدید را، که چندی قبل به ظن جاسوسی بازداشت شده بودشخص قابل قبول اعلام کرد. این مطلب را نماینده رسمی وزارت خارجه هند ویکاس سواراپ اعلام کرد.

به گزارش سپوتنیک به نقل از ریانووستی،چندی قبل نشریه Hindustan Times به نقل از منابع گزارش داد،که پولیس هند یکی از کارکنان سفارت پاکستان در دهلی نو را به اتهام جاسوسی بازداشت کردند.براساس گزارش روزنامه، صحبت در مورد محمود اختر  که مدت سه سال با پاسپوت دیپلوماتیک کارمند سفارت پاکستان است.او درماموریت پولیس محله دیپلوماتیک دهلی جدید مورد بازجویی قرار گرفت،اما به زودی رها شد چونکه اختر دارای مصونیت دیپلوماتیک است. ریانووستی قادر به بدست آوردن نظر رسمی سفارت پاکستان و پولیس دهلی شد.در سایت سفارت پاکستان اخترمحمود در میان دیپلومات های اصلی پاکستان در فهرست نیست.

بر اساس برخی از گزارش ها بازداشت روز پنجشنبه صورت گرفته و پولیس به نوک عمل کرده است.درپولیس همچنان نشان میدهند که نشت عمدی اسناد وجود دارد.به گزارش Hindustan Times  نزد اختراسناد محرمانه در رابطه با استراتیژی دفاعی هند بود.علاوه بر این سفیر پاکستان درهند عبدالباسط روز پنجشنبه برای مذاکرات توضیحی در وزارت خارجه هنداحضار شد.همچنین از دستگیری دو نفر دیگر به ظن جاسوسی به نفع پاکستان گزارش داده شده است.با توجه به مقاله ،آنها پس از مشخص شدن تماس آنها با اختر دستگیر شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала