استخدام "همجنسگرایان" توسط داعش، برای چی؟

© Flickr / U.S. Embassy Tel Avivاستخدام "همجسگرایان" توسط داعش، برای چی؟
استخدام همجسگرایان توسط داعش، برای چی؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه تروریستی داعش در رفتار سر سختانه خود نسبت به اقلیت های جنسی معروف هستند، داعش این اقلیت را یا زنده می سوزانند، یا از پشت بام و بلندی سقوط می دهند و یا هم به وحشیانه ترین روش بربریت به قتل می رسانند

به گزارش سایت  thegreatmiddleeast.com، اما با گذشت زمان، داعش روش های خود را جهت به خدمت همجنس گرایان تغییر داده است. لذا به همین جهت نیروهای داعش تعدادی از همجنس گرا ها را از کشورهای اروپایی استخدام نموده اند، البته آنهایی را که به اسلام گرویده اند و دیگر  به راه راست هدایت شده اند.

از جمله وظایف "همجنس باز های متنبه(برخوردار از هوشیاری)"، شناسایی و معرفی همجنسگرایان منطقه و کشاندن آنها به دادگاه است، آنها بیشتر در شهرهای بزرگ الرقه، موصل به جستجوی هم جنس بازان می پردازند، این متخصصان همجنس گرا در عملیات های نظامی داعش شرکت نمی کنند و یا اینکه به ندرت حضور داشته اند. اما همجنسگرا ها دوره کامل آموزش های نظامی را می گذرانند، وظیفه آنها حضور در میان ساکنان منطقه با هدف شناسایی همجنس گرایان و مجازات اعدام آنها می باشد. به نقل از برخی گزارشات این همجنس بازان از تسهیلات و امکانات بهتری نسبت به دیگر از نیروهای داعش برخوردارند، به عنوان مثال: ورود و خروج آنها  آزاد است، امکانات اینترنتی دارند، و ظاهر شانرا هر گونه که بخواهند درست می کنند (اندازه ریش و غیره…) این قوانین از مزایای "همجنسگرایان متنبه (برخورداری از هوشیاری)" می باشد.       

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала