در کوریای جنوبی افراد پیر به طور داوطلبانه به خاطر به دست آوردن سرپناه و غذا به زندان می روند

© Flickr / Global Panoramaکوریای جنوبی
کوریای جنوبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جمهوری کوریای جنوبی بسیاری از بازنشستگان فقیر به طور خاص مرتکب جرم می شوند که آنها را به زندان ببرند، چرا که در آنجا برای آنها سرپناه و غذاهای گرم ارائه می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اعلامیه وزارت عدلیه کوریای جنوبی، برای نخستین بار در تاریخ بیش از 10 درصد از کل زندانیان کوریای جنوبی را کسانی تشکیل میدهند که سن شان بالاتر از 60 سال می باشند. اینها حدود 9 درصد از همه جنایات که در کوریای جنوبی ثبت شده است را انجام داده اند.

به گفته کارشناسان، تنها دلیل ارتکاب جنایت توسط افراد مسن مشکلات اقتصادی که آنها با آن مواجه می باشد، نیست.

سخنگوی وزارت عدلیه کوریای جنوبی به خبرنگاران گفت، تعداد کل کسانیکه در این سال مرتکب جنایت شده اند، سن شان بیش از 60 سال می باشد و این روند در حال رشد می باشد. در همین حال او اذعان کرد، که بسیاری از این افراد داوطلبانه به زندان میایند. او علت این کار این افراد مسن و بازنشستگان را عمدی می داند، چرا که در زندان برای آنها سرپناه، غذا و لباس درست فراهم می شود.

او گفت:- "بسیاری از این افراد پس از رها شدن از زندان دوباره به زندان می آیند و تقریبا 62 درصد از این افراد پس از پایان دوره زندان شان که آزاد شده اند دوباره مرتکب جرم شده و به زندان برگشته اند. در زندان برای بازنشستگان به طور معمول کارهای نه چندان سنگین داده می شود، به طور مثال: درست کردن پاکت های کاغذی برای نامه و کارهای آسان دیگر. علاوه براین سالانه آنها دوبار معاینه پزشکی می شوند.

دولت در حال حاضر برنامه های کاری جداگانه برای مجرمان قدیمی تر در نظر گرفته است و به آنها شغل های جدید را آموزش میدهد که تا در بازگشت به جامعه دچار مشکل نشوند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала