رئیس جمهور فرانسه خواستار تعریف روبط انگلیس و اروپا در پسا برکزیت شد

© REUTERS / Remo CasilliItalian Prime Minister Matteo Renzi, German Chancellor Angela Merkel (C) and French President Francois Hollande (L) pose on the Italian aircraft carrier Garibaldi off the coast of Ventotene island, central Italy, August 22, 2016.
Italian Prime Minister Matteo Renzi, German Chancellor Angela Merkel (C) and French President Francois Hollande (L) pose on the Italian aircraft carrier Garibaldi off the coast of Ventotene island, central Italy, August 22, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه تاکید کرد، چارچوب روابط اتحادیه اروپا و انگلیس پس از جدایی لندن از این اتحادیه باید به دقت و با معیارهای مشخص تعریف شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، 'اولاند' که روز چهارشنبه در برلین و در نشستی مطبوعاتی همراه با 'آنگلا مرکل' صدراعظم آلمان و 'ژان کلود یونکر' رئیس کمیسیون اروپا سخن می گفت، تاکید کرد که نه اتحادیه اروپا و نه بریتانیا از 'یک روابط گنگ و مبهم' سود نخواهند برد.
آنگلا مرکل نیز در این نشست مطبوعاتی گفت که با وجود تصمیم بریتانیا برای جدایی از اتحادیه اروپا، سایر اعضای این اتحادیه، مصمم به تلاش برای تقویت اقتصاد این بلوک سیاسی هستند.
مردم بریتانیا تابستان امسال با شرکت در یک همه پرسی، به جدایی از اتحادیه اروپا رای دادند. برای تنظیم روابط آینده لندن و اتحادیه اروپا، دولت انگلیس باید با اعضای این اتحادیه وارد مذاکرات رسمی شود.
نشست مطبوعاتی مرکل، اولاند و یونکر، پیش از آغاز نشست 20 مدیرعامل شرکت های بزرگ اروپایی در برلین انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала