رسانه ها: حداقل 17 سرباز هندی در یک حمله تروریستی کشته شدند

© Sputnik / Maksim BlinovУчастники соревнований по танковому биатлону команды министерства обороны Индии Армейских международных Игр-2015 на подмосковном полигоне Алабин
Участники соревнований по танковому биатлону команды министерства обороны Индии Армейских международных Игр-2015 на подмосковном полигоне Алабин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر به گزارش های اولیه احتمال این است که این حمله از طرف شبه نظامیان وفادار به پاکستان صورت گرفته باشد.

شبکه تلویزیونی NDTV گزارش میدهد، که در نتیجه حمله تروریستی بر قوماندانی پیاده نظام ارتش هند در جامو و کشمیر در شمال هند حد اقل 17 سرباز کشته شده اند.

پیش از این گزارش شده بود که در این حمله تروریستی 9 سرباز کشته شده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، حمله اوایل صبح روز یکشنبه  در شهر یوری منطقه بارامولا صورت گرفته و این شبه نظامیان از پاکستان وارد قلمرو هند شده و بالای پسته های سربازان هندی حمله کرده اند که در نتیجه این حمله چندین پسته در حال سوختن می باشد و صدای شلیک هنوز هم ادامه دارد. در این درگیری ها حداقل چهار تروریست هم کشته شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی این خونین ترین حمله تروریستی می باشد که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

راجانتاه سینگ وزیر امور داخله هند پس از این حادثه یک نشست فوری در مورد وضعیت شمال کشور برگزار کرد. پیش از آن گزارش شده بود که وزیر امور داخله هند به زودی از مسکو و اشنگتن بازید خواهد کرد که پس از این حادثه این سفر به تاخیر خواهد افتاد. پیش از این اعلام شده بود که به تاریخ 18 سپتمبر او برای دیدار با ولادیمیر کلوکولتسوف همتای روسی خود به مسکو پرواز می کند و به تاریخ 26 سپتمبر او برای مذاکره با جی جانسون وزیر امنیت ملی ایالات متحده امریکا به واشنگتن سفر خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала