دانشمندان: تقریبا 75 درصد از زنان در روسیه بدین باورند که زیبا هستند

© Sputnik / Alexandr KryazhevПразднования Дня Государственного флага Российской Федерации в Центральном парке Новосибирска
Празднования Дня Государственного флага Российской Федерации в Центральном парке Новосибирска - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصانی به نمایندگی از یک پروژه شرکت فیلیپس زیر عنوان "شاخص زیبایی" پس از همه پرسی به این نتیجه رسیدند که حدود 75 درصد از زنان روسیه کاملا به زیبایی و جذابیت خود باور دارند.

کارشناسان در همه پرسی که از صدها دختر از 11 کشور جهان در باره ظاهر شان و زندگی شان راه انداخته بودند به این نتیجه رسیدند که حدود 75 درصد از زنان روسی بدین باورند که آنها زیبا و جذاب هستند. در همین حالا آنها به پاسخ اینکه زیبای با چه پیوند دارند این طور پاسخ گفته اند. نخست از همه زیبایی ظاهر پیوند مستقیم با سلامت انسان دارد و دوم اینکه ورزش و تغذیه درست  هم نقش به سزای در زیبایی دارد.

علاوه بر این حدود 52 درصد از روس ها اعتراف کرده اند که آنها به طور منظم از خود عکس سلفی میگیرند و در شبکه های اجتماعی مخصوصا انستاگرام به نشر میرسانند. 65 درصد شرکت کنندگان در این همه پرسی گفته اند که آنها عکس های خود را در سایت های اجتماعی میگذارند برای اینکه بازدید کنندگان نظرهای خوب بدهند، چرا که نظر خوب بازدیدکنندگان نه تنها آنها را خوشحال می کند بلکه اعتماد به نفس آنها را بالا می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала