بورس دندان در 10 ثانیه دندان ها را می شوید

© Flickr / Don Lockton Fluoride Toothbrush
Fluoride Toothbrush - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت اروپایی بورس دندان متفاوتی را طراحی کرده که ظرف مدت ۱۰ ثانیه قادر به تمیز کردن تمامی دندان‌ها است. به گزارش مهر، یک شرکت اروپایی بورس دندان برقی را طراحی کرده که بر خلاف سایر بورس های دندان دارای سه فرچه است و نام آن را Glare Smile گذاشته است.

این بورس دندان به گونه‌ای طراحی شده که رشد باکتری‌ها را بر روی خود متوقف می‌کند و به هنگام قرار گرفتن در دهان یک فرچه روی دندان را تمیز می‌کند و دو فرچه دیگر کناره‌های دندان را از وجود پلاک‌ها پاک می‌کنند و فرآیند حرکت سه فرچه در یک زمان واحد انجام می‌گیرد.
به گفته سازندگان مسواک Glare Smile، می‌توان با استفاده از آن طی مدت فقط ۱۰ ثانیه دندان‌ها را به طور صحیح و کامل تمیز کرد تا در زمان صرفه‌جویی شود.
از دیگر قابلیت‌های این بورس دندان داشتن صفحه لمسی است تا بتوان سرعت بورس دندان را با توجه به حساسیت لثه کاربر تنظیم کرد.
Glare Smile  دارای درگاه USB برای شارژ کردن است ضمن این که با داشتن سلول‌های خورشیدی نیز می‌توان آن را توسط نور خورشید شارژ کرد.

از دیگر ویژگی‌های این بورس دندان متصل شدن به گوشی هوشمند از طریق نصب اپلیکیشن خاص Glare Smile است تا اطلاعاتی را در ارتباط با مدت زمان بورس زدن و فشار وارد شده بر روی لثه را به هنگام عمل بورس زدن، نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала