شبه نظامیان داعش با استفاده از شبکه های اجتماعی به تجارت بردگان جنسی میزنند

© Flickr / janet_ro2000شبه نظامیان داعش با استفاده از شبکه های اجتماعی به تجارت بردگان جنسی میزنند
شبه نظامیان داعش با استفاده از شبکه های اجتماعی به تجارت بردگان جنسی میزنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از انتشار خبری روز شنبه در سایت The Washington Post ،رسانه ها توجه خود را روی این واقعیت که «دولت اسلامی» از سایت های اجتماعی برای تجارت جنسی به شکل آنلاین استفاده می کند.

به طور خاص سایت خبری امریکایی به این واقعیت اشاره می کند که در 20 ماه می شبه نظامی داعش به نام ابو اسد آلمانی دو عکس زن جوان را برای فروش منتشر کرد. با انتشار اولین عکس او چنین نوشت "خدمت همه برادران، قیمت این برده 8000 هزار دالر می باشد". بعد از چند ساعت دوباره یک عکس دختری دیگری در این صفحه انتشار شد و نوشت این هم برده دیگر به قیمت 8000 هزار دالر می باشد.

اداره فیس بوک این تصاویر را به زودی پس از انتشار آنها حذف کرد. اما موسسه Middle East Media Research Institute-MEMRI در این زمان توانست از این صفحه کاپی برداری کند. در مجموع جنگجویان داعش سعی می کنند که از طریق انترنت صدها برده جنسی را به فروش برسانند. آنها می توانند به شکل آزادانه یا باز و یا به شکل بسته و تنها از طریق صحبت این کار را کنند.

با توجه به خدمات ویژه ابواسد آلمانی که یک شهروند آلمانی می باشد و در کنار داعش در سوریه به جنگ مصروف است. او با استفاده از صفحه اجتماعی خود برای جذب سرمایه و پشتیبانی از داعش این کار را انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала