داعش آمادگی برای حمله بالای طرفداران تیم های ملی روسیه و بریتانیا قبل از مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه میگیرد

© AFP 2023 / Savo Prelevicداعش آمادگی برای حمله بالای طرفداران تیم های ملی روسیه و بریتانیا قبل از مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه میگیرد
داعش آمادگی برای حمله بالای طرفداران تیم های ملی روسیه و بریتانیا قبل از مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه میگیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش Sun، گروه تروریستی "دولت اسلامی" قصد دارد بالای طرفداران تیم ملی روسیه و انگلستان در مرحله گروهی 2016 قبل از ختم بازی که در مارسی برگزار می شود حمله تروریستی انجام دهد.

منبع اطلاعات گرفته شده از کمپیوتر صلاح عبدالسلام رهبر حملات تروریستی پاریس و بروکسل می باشد. حمله با استفاده از بمب گذاری انتحاری، کلاشینکوف، ماشین های پرواز بدون سرنشین با سلاح های کیمیاوی بالای طرفداران تیم ملی روسیه و انگلستان که در 11 جون در مارسی برگزار می شود طراحی شده است.

به طور خاص در کمپیوتر عبدالسلام عکس از بندر قدیمی مارسی پیدا شده است که در آنجا طرفداران انگلستان دو هفته قبل از اولین مسابقه مرحله گروهی جمع می شوند.

با وجود دستگیری عبدالسلام پولیس ها میترسند که تروریست ها این طرح را استفاده می کنند. و گزینه های احتمالی کافه های که در آن طرفداران جمع می شوند و یا در خارج از ورزشگاه جای که طرفداران زیاد می باشند پولیس در نظر گرفته اند و این مناطق از سطح بالای امنیت برخوردار خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала