رادیو سپوتنیک جایزه نشرات رادیوئی ترکیه را بدست آورد

© Sputnik / Konstantin Chalabovرادیو سپوتنیک
رادیو سپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رادیوسپوتنیک جایزه آکادمی نشرات رادیویی ترکیه را دریافت کرد

رادیوی خبری RS FM که به پخش برنامه های رادیو اسپوتنیک در ترکیه اشتغال دارد، به دریافت جایزه آکادمی نشرات رادیویی ترکیه تحت عنوان "سپاس بخاطر داشتن سهم در تقویت دوستی ملت ها"، بزرگترین جایزه این کشور در بخش نشرات رادیویی نایل آمد.

به تاریخ 6 ماه می دومین مراسم رسمی اهدای جوایز آکادمی نشرات رادیویی ترکیه به موفق ترین استیشن های رادیویی و کارکنان رادیو برگزار شد که در چارچوب آن رادیوی خبری RS FM که به پخش برنامه های رادیو اسپوتنیک در ترکیه اشتغال دارد، به دریافت جایزه "سپاس بخاطر داشتن سهم در تقویت دوستی ملت ها" مفتخر شد.
ماهر بوتیدزه، ویراستار ارشد "اسپوتنیک ترکیه" و رادیوی خبری RS FM پس از دریافت جایزه گفت:

" ما از اولین روز پخش برنامه های خود با توجه خاصی روی مسائل اساس برای جامعه ترکیه سخن می گوئیم. رادیوی ما که مهارت تخصصی، تجربه و داشتن متخصصین مختلف الابعاد و گوناگون و نویسندگان و مجریان با اعتبار ومشهور از جمله خصوصیات بارز آن است، با فعالیت خود تلاش می کند اهمیت رادیو به عنوان یکی از رسانه های گروهی را به معرض نمایش بگذارد.
جایزه ای که امروز دریافت کردیم، برایمان مهم و عزیز است. این شاهد روشن مطابقت داشتن برنامه های "اسپوتنیک ترکیه" با استانداردهای بین المللی است. ما امیدواریم دسترسی به منابع خبرگزاری اسپوتنیک که مسدود شده، در آینده نزدیک احیا شود. تنش سیاسی نباید بر فعالیت خبرنگاران و استیشن های رادیویی تاثیر بگذارد. ما کار خود را انجام داده و به آن ادامه خواهیم داد    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала