مواد سوخت که داعش می فروشد، در تانک های تیل بلغاریا فروخته می شود

© Flickr / Senado Federalتانک تیل
تانک تیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فروش نفت قاچاقی داعش در بلغاریا

بنزین و دیزل که گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) قاچاق میکند، در تانک های تیل بلغاریا فروخته می شود. در این باره روزنامه «ترود» به نقل از منابع موثق در خدمات گمرکی کشور خبر داده است.

روزنامه خبر میدهد:"به ارتباط سیگنال های واصله، ماموران اداره مبارزه با جنایات سازمان یافته و آژانس دولتی امنیت تفتیش های خاص کتلوی در تانک های تیل در صوفیه و 15 ولایت دیگر کشور انجام میدهند و بیش از 50 موسسه تجارتی تحت نظارت قرار گرفته اند. این مطلب را نمایندگان ادارت خاص تدقیق ساختند، اما از تبصره بر نظر راجع به دخالت داعش در این معاملات امتناع ورزیدند".
روزنامه «ترود» می نویسد که تصاویر اقمار مصنوعی که از روسیه و امریکا دریافت گردیده، به دلیل برای تفتیش مبدل گشته که از برکت آن شیمای ورود بنزین قاچاقی به بلغاریا فاش شده است. بنزین و دیزل تا بنادر وارنا و بورگاس توسط تانکرها منتقل میشوند و به اساس اسناد مواد سوخت رسماً از ذخایر در یونان منتقل میگردند که صادرات داخلی اتحادیه اروپایی شمرده میشود. ولی سیستم الکترونی اداره حمل و نقل بحری گفته که تانکرها قبل از ورود به یونان و بلغاریا در هفت بندر ترکیه در بحیره سیاه و مدیترانه لنگر می اندازند. پیشبینی میشود که کشتی ها در همانجا مواد سوخت که داعش می فروشد، بارگیری میکنند.

روزنامه می افزاید:"محصولات نفت قاچاقی دارای کیفیت پائین بوده و انحراف از نورم اروپایی برای بنزین به سطح 20 — 40% و برای دیزل — 35 —70 تثبیت شده است. این بصورت تضمین شده نشان میدهد که مواد سوخت از دیپوهای یونان انتقال نمی یابد، بلکه ورود کشتی ها به بنادر یونان فقط برای آن ضروری است، تا اسناد لازم دریافت کنند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала