سازماندهی حملات انتحاری داعش در 18 ولایت ترکیه

© Fotolia / badahosممنوعیت دسترسی به شبکه های اجتماعی در ترکیه
ممنوعیت دسترسی به شبکه های اجتماعی در ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش امروز روزنامه "هابر ترک"، شبه نظامیان گروه تروریستی" دولت اسلامی" داعش قصد داشتند تعداد حملات تروریستی را در 18 ولایت ترکیه انجام دهند و این کشور را با هرج و مرج ساختن به جنگ داخلی سوق دهند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی ترکیه کامپیوتر رمز گذاری شده گروه تروریستی داعش را که پلان تعداد حملات تروریستی در این کشور را برنامه ریزی کرده بودند، کشف و ضبط کردند.
هابر ترک می نویسد، ایجاد هر و مرج — حملات تروریستی در طول اجلاس "گروه بیست" در انتالیا در ماه نوامبر سال 2015 و قطع آب و برق و حمله به 25 نقطه- شامل طرح حملات تروریستی گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش در 18 ولایت این کشور بوده است. به گفته این منبع، تروریست ها داعش نقشه و اطلاعات تقریبا دقیق تمام مناطقی را که مورد هدف می خواستند، قرار دهند، داشته اند. علاوه براین،شبه نظامیان داعش تحقیقاتی را در مورد مناطقی، که قصد حملات انتحاری را داشته انجام داده و یک تعداد از تأسیسات نظامی را نیز مورد مطالعه قرار دادند.
در این کامپیوتر ، نقشه حملات انتحاری در مناطق کردنشین و علوی نشین ترکیه می باشد. گروه تروریستی داعش با اجرای این طرح خود می خواستند درگیری قومی در ترکیه آغاز و سپس این درگیری را به جنگ داخلی توسعه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала