آمادگی ارتش سوریه برای عملیات بزرگ علیه داعش در شهر حما

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovآمادگی ارتش سوریه برای عملیات بزرگ علیه داعش در شهر حما
آمادگی ارتش سوریه برای عملیات بزرگ علیه داعش در شهر حما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش آژانس خبری"ریانووستی" برخی از توپخانه های ارتش سوریه شدید ترین حملات خود را از زمان آغاز درگیری در این کشور به سوی مواضع داعش در شهر حما آغاز کرده اند.

به گفته این منبع، حملات توپخانه ای موا ضع تروریست ها در مرز شهر های حما و ادلب جریان دارد که مرکز اصلی داعش در سوریه محسوب می شوند.

دگرمن واسیم خدام، قوماندان یکی از توپخانه های "گراد" اعلام کرد عملیات جنگی با جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد مکان های استقرار تروریست ها آغاز شده است. توپخانه پس از تعیین اهداف حملات شدید به سوی موضع دشمن آغاز می گردد و پس از آننیروی زمینی به حمله خواهد پرداخت".

مواضع داعش در نقاط مسکونی لیطان و کفر زیتا همچنان مورد حملات توپخانه ای قرار دارند. ارتش سوریه قصد دارد تروریست ها را از نقاط مسکونی واقع در جاده متصل کننده شمال و مرکز کشور نابود کند.

روسیه عملیات مبارزه با داعش در سوریه را روز 30 سپتامبر آغاز کرده است. طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، طیارات روسی از آن زمان با انجام 120 پرواز رزمی، 110 هدف را در اراضی تحت کنترول تروریست ها نابود کرده است. علاوه بر این، چهار کشتی جنگی روسیه در خزر روز 7 اکتبر به نیروی هوایی روسیه پیوسته و 26 راکت کروز به سوی مواضع داعش در سوریه فیر کرده و تمام آنها به اهداف مقرر اصابت کردند.

قوای هوایی روسیه اهدافی را در سراسر خاک سوریه، از رقه، باصطلاح پایتخت داعش واقع در شمال شرقی این کشور گرفته تا شهر باستانی پالمیرا، واقع در غرب بمباران کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه بمباران ها به روحین رزمی داعش لطمه وارد آورده و هزاران نفر از آنها را وادار به فرار کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала