برگشت عاجل ذخایر طلأ آلمان از امریکا و فرانسه

© Sputnik / Vitaliy Bezrukih /  مراجعه به بانک تصاویر Gold bars
Gold bars - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اکنون معلوم میشود که بانک های مرکزی غرب به یک دیگر اعتماد ندارند.

investmentwatchblog.com که نشریه خاص اطلاعات مالی می باشد, می نویسد, با وصف که کارشناسان مفکوره بازگردانیدن دوباره طلا آلمان از ذخیره گاه نیویارک را ترس منطقی میدانند, با وصف این همه  بانک مرکزی آلمان قصد دارد برگشت ذخایر طلا خود از خارج را در هفته آینده آغاز نماید. اینکه آلمان می خواهد طلا خود را از فرانسه برگرداند, این مساله گویندگی از عدم اعتماد بین بانک ها می کند.

در Zero Hedge گفته میشود که 3396 تن طلا آلمان عاجل از خارج به کشور بر میگردد. منجمله 45% این حجم طلا در ذخیره گاه های امریکا قرار دارد و 11% طلا ذخیره آلمان از بانک فرانسه برمیگردد. این همه گویندگی از بی اعتباری بین بانک های بزرگ جهانی میکند.

جیم ویلی کارشناس مالی به این نظر است که آلمان میخواهد جهان یک قطبی امریکا و ناتو را ترک کند و به سازمان بریکس نزدیک شود, به همین علت NSA دسیسه را علیه مرکل و سایر رهبران آلمان تهیه نمود.

یگانه علت واقعی تعقیب NSA از رهبری آلمان این بود که امریکا هراس دارد مبادا آلمان از ساحه تاثیر دالر دور شود. هر گاه جهان خبر شود که چین چقدر طلا دارد, در آنصورت جهانیان از طلا فرار خواهد کرد.

جولیان فیلیپس تحلیلگر فلزات قیمت بها میگوید: "ما به این نظر هستیم که چین نرخ طلا را کنترول می نماید تا قیمت ها بالا نرود".

همه میدانند که در چین و هند بیشتر طلا بفروش میرسد. در سال نو, تمام اسعار طلائی در جریان یک روز در چین بفروش رسید. بیشتر از 310 تن طلا از اوایل جنوری تا به حال در شانگهای بفروش رسیده است که 300 تن بیشتر از تولیدات طلا تمام جهان در این مدت میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала