کلوپ ویدیو

ارتش شیلی یک فلم از بشقاب پرنده ها را به نشر رساند + (ویدیو)

© Fotolia / NikolaynНЛО
НЛО - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فلم که از بشقاب پرنده ها توسط ارتش شیلی گرفته شده بود، در یوتیوب منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون مطالعه پدیده های غیر عادی در هوای شیلی که زیر نظر نیروهای هوایی این کشور کار می کند، چند پیش یک ویدیویی را به نشر رساند که در آن یک شی ناشناس در حال پرواز می باشد.

براساس گزارش گوردون، موسسه CEFAA بررسی، تحلیل و تجزیه در مورد اطلاعات شی ناشناس و انتشار عکس ها و یادداشت ها در مورد بشقاب های پرنده را در سراسر جهان به عهده دارد. این ویدیو توسط این کمیسیون به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

به طور معمول کارشناسان توانایی شناسایی شی های مرموز را دارند، اما با این حال کارشناسان براین باورند، که  ویدیویی که توسط پیلوتان نظامی در سال 2014 گرفته شده است، در واقع یک بشقاب پرنده می باشد.

پیلوتان شیلیایی که به تاریخ 11 نومبر 2014 در حال گشت زنی در بخش ساحلی غرب سانتیاگو بودند یک شی ناشناس را دیدند که از آن فلم برداری کردند. به گفته این پیلوتان ساختار این شی پرنده مانند یک دراز تخت و دارای دو مرکز گرما بود. رادارهای بشقاب پرنده نتوانستند که آنها را ثبت کنند.

این شی پس از چند لجظه ای به طور ناگهان در ابرها ناپدید شد. کارشناسان CEFAA گفته اند که این نه یک پرنده، نه یک قطعه زباله، نه حشره، نه هواپیما، نه چترباز و نه گلایدر یا ناهنجاری های جوی می باشد، بلکه این شی یک چیز ناشناس می باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала