آمادگی سوریه برای مقابله با امریکا

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationПуск крылатой ракеты "Оникс" с БРК "Бастион" по объекту незаконных вооруженных формирований в Сирии
Пуск крылатой ракеты Оникс с БРК Бастион по объекту незаконных вооруженных формирований в Сирии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمادگی اردوی سوریه برای مقابله با اندخت راکت های امریکائی

اردوی اسد بعد از پرتاب چندین راکت آمریکایی به یکی از میدان های هوایی سوریه؛ اردوی این کشور سیستم های راکتی مستقر در نوار ساحلی را به حالت احضارات درجه یک قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک" به نقل از روزنامه روسی "izvestia.ru"، اردوی سوریه در پاسخ به حمله راکتی امریکا به پایگاه "الشعیرات"، دستگاه های راکتی "ریدوت" و "باستیون" سواحلی خود را در حالت آماده فیر قرار داده است.

اردوی سوریه همچنین به نیروهای آمریکایی مستقر در بحیره مدیترانه درباره عواقب نزدیک شدن به سواحل سوریه و حمله راکتی مجدد، هشدار داد.

بزرگترین خطر برای نیروهای آمریکایی از ناحیه دستگاه های راکتی "یاخونت" و دستگاه"باستیون" میباشد که تا 300 کیلومتر برد دارد.

ارتش سوریه همچنین 18 دستگاه پرتاب راکت از سیستم "ریدوت" را دارد. برد این راکت ها در حدود 270 کیلومتر محاسبه میشود و می تواند با سرعت 1600 کیلومتر در ساعت اوج بگیرد.

"ایوان کونووالوف"، کارشناس مسائل استراتژیک می گوید استفاده از این سیستم می تواند خسارت سنگینی را به آمریکایی ها وارد نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала