تعرض موفقانه اردوی سوریه بر داعش و جبهه النصرا

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند
به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کنترل کامل تعدادی از ساختمان ها را در منطقه درعا البلد به دست گرفتند وتعدادی از تروریست های این گروه تکفیری را در درعا نابود نمودند و تسلیحات و مهمات ایشان را نیز منهدم کرد.

قطعات قوای مسلح جمهوری عربی سوریه با انجام یک عملیات برق‌آسا علیه تجمعات واستحکامات  گروه  تروریستی "جبهه النصره " در  شهر درعا و حومه آن ، تلفات زیادی در افراد و مهمات را در صفوف تروریست ها وارد کردند.

منبعی نظامی به خبرگزاری سانا گفت: قطعات اردوی سوریه با یکی از گروه های تروریستی وابسته به "جبهه النصره" درگیر شد و کنترل کامل تعدادی از ساختمان ها را در منطقه درعا البلد به دست گرفتند وتعدادی از تروریست های این گروه تکفیری را در درعا نابود نمودند و تسلیحات و مهمات ایشان را نیز منهدم کرد.

منبع نظامی اشاره کرد: قطعات قوای مسلح با انجام عملیات دقیق علیه استحکامات و مراکز تجمع و مخفیگاه های تروریست ها در جنوب مدرسه "الیرموک" و شمال شرق ساختمان "البرید"  و اطراف میدان "المصری" ،شماری از آنها را به هلاکت رساندند و استحکامات آنها را از بین بردند.

همچنین، قطعات اردو با انجام یک عملیات سنگین ضد استحکامات و تاسیسات تروریست ها در "تل مظوق الصغیر " در اطراف شهر "انخل" و شرق شهر "ازرع"، تعدادی از آنها را کشته و استحکامات و سلاح آنان را نابود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала