البغدادی به شکست داعش اعتراف کرد

© AP Photo / Militant video, Fileمسمومیت البغدادی ، فرمانده داعش
مسمومیت البغدادی ، فرمانده داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع محلی در ولایت نینوای عراق از اعتراف رهبر تروریست ها به شکست در برابر قوای عراقی خبر داد

یک منبع محلی در ولایت نینوای عراق اعلام کرد که رهبر داعش پیامی تحت عنوان «خدا حافظ» را به افراد نزدیکش فرستاده و از طرفدارن خود خواسته در صورت محاصره شدن توسط نیروهای عراقی،خود را منفجر کنند.

اسپوتنیک به نقل از آژانس مهر با اتکا به سومریه نیوز، یک منبع محلی در ولایت نینوای عراق از اعتراف رهبر تروریست ها به  شکست در برابر قوای عراقی خبر داد.

این منبع محلی که خواست نامش افشا نشود، افزود: البغدادی پیامی تحت عنوان «خدا حافظ» را به افراد نزدیکش ارسال کرده و در این پیام وضعیت داعش را به قوماندانان این گروه تروریستی توضیح داده است. قوماندانان نیز شروع به سخنرانی درباره شکست های داعش در ولایت نینوا و دیگر مناطق کرده اند.

وی تصریح کرد: البغدادی در این خطبه به عناصر خود دستور داده است که در صورت محاصره شدن توسط نیروهای عراقی، خود را منفجر کنند و از آنها خواسته که به سمت مناطق «الجبلیه» و «الوعره» بین عراق و سوریه حرکت کنند. قوماندانان داعش موسوم به مجلس «شوری المجاهدین» از نینوا و تلعفر به سمت اراضی سوریه فرار کرده اند و فرماندهان داعش نیز در نوار مرزی میان عراق و سوریه تحرک دارند.

باید افزود، نیروهای امنیتی عراق در روزهای اخیر عملیات آزادسازی غرب موصل به عنوان آخرین پایگاه داعش در این کشور را آغاز کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала