روسیه: حزب الله سازمان تروریستی نیست

© Sputnik / Alexander Vilfجنرال ایگر کوناشنیکوف نماینده وزرات دفاع روسیه
جنرال ایگر کوناشنیکوف نماینده وزرات دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ما می خواستیم شفافیت و واقع نگری را از شما بیاموزیم، اما شما همیشه دورغ می گویید.. حزب الله در کنار ما با تروریسم می جنگد و شما خودتان خوب می دانید که تروریست کیست. تروریست، داعش است نه حزب الله."

العالم: براساس این گزارش این جنرال روس که در جمع دهها خبرنگار درباره جنگ علیه تروریست ها در سوریه سخن می گفت در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران غربی که پرسید " چرا روسیه به حزب الله به عنوان یک گروه تروریستی مثل داعش و النصره حمله نمی کند؟" ، با عصبانیت گفت: "ما می خواستیم شفافیت و واقع نگری را از شما بیاموزیم، اما شما همیشه دورغ می گویید.. حزب الله در کنار ما با تروریسم می جنگد و شما خودتان خوب می دانید که تروریست کیست. تروریست، داعش است نه حزب الله."وی آنگاه لبخندی به لب آورد و با اشاره به یکی از خبرنگاران حاضر درجلسه گفت:" خبرنگار (المنار) حزب الله اینجاست این را به او بگویید."

خبرنگار المنار هم پس از معرفی خود به وی توضیح داد که می تواند بی هیچ نگرانی با استفاده از فضای آزادی بیان موجود، حرف بزند و دیدگاه خود را تشریح کند.

کوناشنکوف در پایان در پاسخ به سئوالی درباره اصرار مسکو بر آتش بس پس از یک سلسله پیروزیهای میدانی لبخندی زد و گفت: "من به اندازه حقوقم جواب می دهم البته حقوق من کم نیست سئوال شما بسیار بزرگ است."

پایگاه هوایی حمیمیم درماههای گذشته شاهد صدها پرواز برای بمباران مواضع تروریست ها در مناطق مختلف بود که طی آن با همکاری نیروی هوایی سوریه ضربات سنگینی به گروههای مختلف از جمله داعش و النصره وارد شد.

طیارات جنگی مختلف ، هلیکوپتر های محاربوی و طیارات ترانسپورتی نظامی بخشی از تجهیزات روسیه در این پایگاه درماه های گذشته بوده و دستگاه های پشرفته راکتی وظیفه دفاع از آن را به عهده داشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала