منع تکبیر الله اکبر

© Sputnik / Yuri Somov /  مراجعه به بانک تصاویر الاقصی
الاقصی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان رژیم اشغالگر قدس،یک فلسطینی را به اتهام تکبیر "الله اکبر" گفتن حین تجاوز شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، بازداشت کردند.

آژانس خبری شبکه العالم، گزارش داد که منابع محلی به مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر دادند که پولیس رژیم صهیونیستی، "عمر قلنسوه" از ساکنان اراضی اشغالی سال 1948 را به اتهام تکبیر الله اکبر گفتن در هنگام تجاوز شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بازداشت کردند. نخست وی رابه مرکز پولیس بیت الیاهو و از آنجا به مرکز بازجویی القشله منتقل کردند.

به گفتۀ منابع محلی، شهرک نشینانِ صهیونیست صبح امروز (چهارشنبه) به منظور هتک حرمت مسجد الاقصی، با همراهی نظامیان این رژیم وارد آن شدند. این تجاوز، خشم نمازگزاران فلسطینی و طلبه هایی که در مسجد به آموزش علوم دینی مشغول بودند، برانگیخت.

نظامیان رژیم صهیونیستی، از صبح امروز، عرصه را بر فلسطینی ها تنگ کرده بود و ضمن جلوگیری از ورود بسیاری از نمازگزاران به مسجد الاقصی، کارت های شناسایی شماری از آنان را ضبط نمودند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منظور اعمال فشار بر نمازگزاران فلسطینی، به صورت تحریک آمیزی، اقدام به فلم برداری از آنان در داخل مسجد الاقصی کردند.

اما با این همه، محافظین مسجد الاقصی، صبح امروز، موفق شدند جلوی نفوذ یک زن صهیونیست به مسجد الاقصی را بگیرند. این زن با پوشیدنِ لباسِ مبدل زنان مسلمان، سعی داشت از طریق دروازه باب المجلس، وارد مسجد الاقصی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала