طیاره حامل رئیس جمهور غنی در ریاض دچار مشکل تخنیکی شد

 /  مراجعه به بانک تصاویر طیاره حامل رئیس جمهور غنی در ریاض دچار مشکل تخنیکی شد
طیاره حامل رئیس جمهور غنی در ریاض دچار مشکل تخنیکی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره حامل رییس جمهور غنی هنگام بازگشت از ریاض به کابل، دچار مشکل تخنیکی شده که این امر باعث توقف چندساعته آقای غنی در ریاض شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان روز شنبه به منظور اشتراک در نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض به عربستان سعودی سفر کرد. طبق خبرنامه ارگ ریاست جمهوری، اشتراک کنندگان این نشست در مورد همکاری جدی و مؤثر در جهت مبارزه مشترک در برابر تهدید تروریزم و خشونت های ناشی از افراط گرایی در سراسر جهان، بحث و گفتگو کردند. در پایان این نشست، رئیس جمهور غنی همراه با سایر رهبران کشورهای اشتراک کننده در این نشست، در مراسم آغاز به کار مرکز بین المللی مبارزه با تروریزم که به تازگی از سوی دولت عربستان سعودی در شهر ریاض ایجاد شده است، اشتراک کرد. گفته می شود این مرکز به منظور تبادل سریع اطلاعات و تجارب میان کشورها در عرصه های مبارزه با تروریزم و مرتبط ساختن نهادهای ضد تروریزم ایجاد شده است.
گفته می شود، طیاره حامل رئیس جمهورغنی در زمان بازگشت به کابل در ریاض دچار مشکل تخنیکی شده و به همین دلیل رئیس جمهور کشور از چند ساعت به این سو بدون هیچ برنامه رسمی در ریاض به سر می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала