به هلاکت رسیدن افراد داعش و القاعده در ولایت ننگرهار

© Photo / وزارت داخلهبه هلاکت رسیدن افراد داعش و القاعده در ولایت ننگرهار
به هلاکت رسیدن افراد داعش و القاعده در ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسؤولان در وزارت دفاع ملی از کشته شدن 85 دهشت‌افگن در نتیجۀ عملیات‌های مختلف توسط نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که به‌خاطر سرکوب هراس‌افگنان در 24 ساعت گذشته صورت گرفته بود، خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری خامه پرس، وزارت دفاع ملی می‌گوید، این عملیات‌ها در ولایت‌های کاپیسا، ننگرهار، پکتیا، فاریاب، بغلان، غزنی، میدان‌وردک، قندهار، ارزگان، زابل، هرات، بلخ، قندز، فاریاب، تخار، هلمند و بدخشان راه‌اندازی شده بود.

مسؤولان در این وزارت با نشر خبرنامه‌یی می‌گویند، در جمع ۸۵ دهشت‌افگن کشته‌شده، 19 تن از اعضای گروۀ داعش و 9 نفر از اعضای شبکۀ القاعده نیز شامل اند.

به اساس بیانیۀ مطبوعاتی وزارت دفاع ملی، تمام کشته‌شده‌گان اعضای گروۀ داعش و القاعده در ولایت ننگرهار بوده‌اند.

این وزارت این را نیز گفته‌است که در جریان عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی کشور که به حمایت قوت‌های توپ‌چی و هوایی صورت گرفته بود، 45 تن دیگر از دهشت‌افگنان زخمی شده‌اند.

به اساس گفته‌های مسؤولان در وزارت دفاع ملی، دهشت‌افگنان در ولایت‌های ننگرهار، تخار، فاریاب و قندوز زیادترین تلفات را از سوی نیروهای دفاعی و امنیتی متقبل شده‌اند.

بر بنیاد خبرنامه، در جریان این عملیات، نیروهای امنیتی توانسته‌اند، هفت موضع مستحکم دشمن را تخریب و یک مقدارسلاح م مهمات را به‌دست بیاورند.

این درحالی‌ست که وزارت دفاع ملی روز گذشته اعلام کرده بود که 49 دهشت‌افگن در جریان عملیات نیروهای دفاعی کشته‌شده‌اند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала