قتل 36 عضو داعش در بمب ده تنی مادر

© NatroNet 🔗 TeknobinIn November Daesh (ISIS/ISIL) published a 14 minute training video reportedly filmed in a camp somewhere between Afghanistan and Pakistan
In November Daesh (ISIS/ISIL) published a 14 minute training video reportedly filmed in a camp somewhere between Afghanistan and Pakistan - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: بدنبال پرتاب یک بمب غیرهسته‌ای ده‌ تنی از سوی امریکا بالای یک مخفی‌گاه مهم تروریستان داعش در ولایت ننگرهار، وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که در این حمله تنها سی و شش عضو داعش کشته شده‌اند.

جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع می‌گوید که این حمله بی‌سابقه که ساعت هفت شام روز گذشته در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار صورت گرفته، در آن مقدار زیادی از سلاح سبک و سنگین تروریستان داعش نیز از بین رفته است. به گفته او، این حلمه در ساحه اسدخیل، جایی که سه محل اختفای تروریستان داعش با بلنداژها و خندق‌های عمیق وجود داشت، صورت گرفته است.
سخنگوی وزارت دفاع می‌افزاید که این حمله در هماهنگی نیروهای امنیتی افغانستان صورت گرفته است. به گفته او در این حمله تلفات به غیرنظامیان نرسیده است. سخنگوی وزارت دفاع می‌گوید: «در این حمله به افراد ملکی هیچ آسیبی نرسیده و یکی از مراکز مهم داعش در ولایت ننگرهار که گروه داعش از آن در حملات تروریستی سایر نقاط ولایت ننگرهار استفاده می‌نمود ،نابود گردید.»

کنستانتین کاساچیف، رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ایالات متحده در عملیات افغانستان از جانب ملل متحد و ناتو مجوز ندارد

وزارت دفاع امریکا شام روز گذشته اعلام کرد که یک مخفی‌گاه تروریستان را داعش در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان با بمبی نزدیک به ده تن هدف قرار داده است. وزارت دفاع امریکا از این بمب به عنوان «مادر» دیگر بمب‌های غیرهسته‌ای نام برده است. قیمت این بمب شانزده میلیون دالر خوانده شده است. هزینه قتل سی و شش عضو داعش برای امریکا 444 هزار دالر تمم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала