مژده جمالزاده در لیست بهترین هنرمندان جهان

© Photoمژده
مژده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، این روزها خبری در شبکه های اجتماعی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است که در آن هنرمند معروف افغانی خانم مژده جمالزاده جزو 30 بانوی زیبا و موفق قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، مجله هنری Buzznet که گفته می شود هالیوودی است، هر ساله 30 بانوی پرتلاش، موفق و زیبا را طی یک نظرسنجی انتخاب ی کند و امسال برای اولین بار نام هنرمند افغانی را در فهرست 30 نفری بازیگران زیبای زن جهان قرار داده است. گفته شده است که این لیست براساس نظرسنجی جهانی انتخاب شده است و ملاک‌هایی همچون جذابیت، زیبایی، فعالیت زیاد در سینما، کسب جایزه و استقبال از نمایش فیلم‌ها برای انتخاب بازیگران مدنظر بوده است.

در این فهرست، زنانی که در رشته‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند، قرار دارند. بیانسه، خواننده معروف امریکایی در رتبه اول این فهرست قرار دارد. 

رتبه اول این لیست متعلق به "بیانسه"، خواننده معروف امریکایی می باشد. همچنین افرادی چون "هیلاری کلینتن"، "انجلینا جولی"، "تیلور هیل"، "پریانکا چوپرا"، "اما واتسون" و "جی جی حدید" نیز در این لیست حضور داشته اند.
گفته شده است که این افراد توسط آرای مردمی انتخاب شده اند که امسال حدود 7 میلیون نفر بوده اند.
این مطلب در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که برای اولین بار است که  بانوی موفق و زیبا افغان توسط این سایت انتخاب می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала