عبدالله و اتمر انفجار در متروی سن‌پیترزبورگ را وحشیانه خواندند

© AP Photo / Dmitri LovetskyДевушки у станции метро "Технологический институт" в Санкт-Петербурге
Девушки у станции метро Технологический институт в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتینک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و محمدحنیف اتمر مشاور مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور افغانستان، انفجار روز گذشته در نزدیکی دو ایستگاه متروی شهری سن‌پیترزبورگ روسیه را شدیدا محکوم و از آن به عنوان یک عمل وحشیانه یاد کرده‌اند.

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، نسبت به وقوع این رویداد ابراز تاسف کرده می‌گوید که حکومت افغانستان با محکوم کردن این حمله با حکومت و شهروندان روسیه همدردی می‌کند. آقای عبدالله می‌افزاید: «این حملات ددمنشانه و حملات مشابه بیانگر رویکرد غیرانسانی و وحشیانه جریان‌های تروریست و دهشت‌افگن در سراسر جهان است. حوادثی از این دست از یک‌سو چهره واقعی تروریست‌ها را به نمایش می‌گذارد و از سوی دیگر نیاز همکاری‌های جدی منطقه‌ای و بین‌المللی را برای مقابله با تروریزم و اعمال فشاری بالای حامیان تروریزم را مطرح می‌سازد.»
هم‌چنین محمدحنیف اتمر نیز با وحشیانه خواندن انفجار روز گذشته در سن‌پیترزبورگ، می‌گوید که گروه‌های تروریستی و حامیان شان علیه صلح، ثبات و آرامش مردم اهداف وحشیانه و غیرانسانی دارند. او می‌گوید که شهروندان افغانستان بیشتر از همه از چنین حملاتی خاطره دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала