ایالات متحده امریکا اطلاع امتناع شرکت در کنفرانس در باره افغانستان را ارسال کرد،که باعث تاسف وزارت امورخارجه روسیه شد.

© Sputnik / Zuhal Sarhadایالات متحده امریکا اطلاع امتناع شرکت در کنفرانس در باره افغانستان را ارسال کرد،که باعث تاسف وزارت امورخارجه روسیه شد.
ایالات متحده امریکا اطلاع امتناع شرکت در کنفرانس در باره افغانستان را ارسال کرد،که باعث تاسف وزارت امورخارجه روسیه شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ضمیر کابولف نماینده ویژه ایس جمهور روسیه برای افغانستان، مدیرگروه دوم آسیایی وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد،که واشنگتن در مورد امتناع شرکت در کنفرانس برنامه ریزی شده در حل و فصل وضعیت در افغانستان،مسکو را اطلاع داد.

ضمیر کابولف در پاسخ به درخواست اظهار نظر وی در گزارش رسانه های امریکایی، از امتناع ایالات متحده امریکا  به اینترفاکس گفت:"بلی،آنها اطلاع امتناع  از شرکت خودرا ارسال کردند،که البته تاسف آور است".

دیپلمات افزود«ما هیچ کس را به زور نمیخواهیم،این روند با امریکایی ها ویا بدون آنها ادامه خواهد داشت. اما ما دروازه را بروی هیچ کسی نمی بندیم».

وی تاکید کرد "بدون انها سخت تر خواهد شد،اما ما نمیتوانیم صبر کنیم تا آنها پخته شوند و برسند،چرا که این منطقه ما است و ما، کشور های منطقه از این مشکل رنج می بریم. بنا بر این ما انتظار آنرا نمی کشیم تا آنها از خواب بیدار شوند و اشتراک کنند.ما با تمام کشور های منطقه عمل خواهیم کرد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала