ساعت‌های خونین برای طالبان و داعش

© AP Photo / Allauddin Khanساعت‌های خونین برای طالبان و داعش
ساعت‌های خونین برای طالبان و داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که در جریان عملیات‌های مشترک نیروهای امنیتی این کشور در جریان بیست و چهار ساعت گذشته، 130 تن از جنگجویان گروه‌های تروریستی طالبان و داعش کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته وزارت دفاع، این عملیات‌ها که به منظور سرکوب این تروریستان توسط نیروهای هوایی و زمینی در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، میدان وردک، لوگر، خوست، غزنی، کندهار، ارزگان، فراه، هرات، بغلان، جوزجان، کندز و هلمند راه‌اندازی شده بود، در آن هشتاد و هشت تن از شورشیان به شمول سیزده عضو گروه تروریستی داعش کشته و چهل دو تن دیگر شان زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع می‌افزاید در عملیاتی در ولسوالی نیش ولایت کندهار 18 تن از افراد طالبان کشته و هشت تن دیگر زخمی شده‌اند. هم‌چنین در چند حمله هوایی و زمینی در مربوطات ولسوالی‌های اچین، ده بالا و کوت ولایت ننگرهار 29 تن تروریستان به شمول ۱۳ عضو داعش به قتل رسیده‌اند. همین طور در ولایت پکتیکا نیز یازده طالب کشته و دو تن زخمی و در ولسوالی دندغوری هم هشت طالب کشته و ده تن دیگر زخمی شده‌اند.
در عملیاتی در ولسوالی آب بند ولایت غزنی نیز 55 تن طالب کشته 11 تن زخمی شده‌اند و در مربوطات شهر ترینکوت ولایت ارزگان هم 12 طالب به هلاکت رسیده و سه تن زخمی شده‌اند. در برخی از ولایت‌های دیگر نیز تعدادی از افراد طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала