عبدالله: طالبان برای سایر گروه‌های تروریستی فرصت می‌دهد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر عبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، می‌گوید که گروه طالبان برای فعالیت دیگر گروه‌های تروریستی در افغانستان زمینه‌‌سازی می‌کند.

آقای عبدالله که امروز در کنفرانس مشترک رهبری امنیتی افغانستان و فرماندهی نیروهای حمایت‌ قاطع صحبت می‌‌کرد، افزود که سال جاری خورشیدی برای نیروهای امنیتی دشوار بود اما گروه‌های تروریستی به ویژه طالبان نیز نتوانستند به اهداف خود برسند. آقای عبدالله با اشاره به زمینه‌‌سازی فعالیت‌های تروریستی توسط طالبان گفت: «هر حمله، جنایت و تخریب‌کاری‌یی که در کشور صورت می‌گیرد، مسوولیت‌اش به‌دوش طالبان و حامیان‌ بیرونی آنها می‌باشد؛ چرا که طالبان برای سایر گروه‌های تروریستی در افغانستان فرصت می‌دهد.»
عبدالله عبدالله افزود که گروه تصمیم داشت تا شماری از ولایات را تحت کنترول خود درآورد اما در رسیدن به این اهداف شان با شکست مواجه شد.
رییس اجراییه تاکید کرد که رهبری حکومت وحدت ملی صف دوست و دشمن را مشخص کرده و از دشمن تعریف واضح دارد. به گفته او، هرکسی‌که سلاح برمی‌دارد و برعلیه مردم و حکومت افغانستان می‌جنگد و دست به جنایت و تخریب می‌زند، دشمن مردم و دولت افغانستان پنداشته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала