جنرال عسکریار قبل از حمله به شفاخانه فوت کرده بود

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع افغانستان، گزارش‌ها در باره این که جنرال داوود عسکریار یک از جنرالان ارشد وزارت دفاع در حمله تروریستی اخیر بالای شفاخانه سرداردمحمد داوود خان جان باخته را رد کرده است.

آقای وزیری می‌گوید که در این حمله تروریستی هیچ یک از جنرالان وزارت دفاع جان نباخته است.
سخنگوی وزارت دفاع می‌افزاید که در این حمله تعدادی از بیماران، داکتران، نرس‌ها و پرسونل خدماتی جان باخته و در بین قربانیان هیچ کدام از جنرالان حضور نداشته‌اند. دولت وزیری در بیانیه‌ای می‌گوید: «مرحوم جنرال داود عسکریار که از قبل در شفاخانه بستر بود و دو یا سه ساعت قبل از وقوع حادثه فوت نموده بود. متوفی در سرویس عاجل، زیر ماشین و مراقبت جدی قرار داشت و تروریستان قطعآ به سرویس عاجل وارد نشده و هیچ‌کس از سرویس عاجل از طرف تروریستان به شهادت نرسیده‌اند. دربین شهدای حادثه که بزرگ‌ترین رتبه داشت، دگروال متقاعد مرحوم محی‌الدین که داخل بستر شفاخانه بود و علاوه برآن شهید دگرمن داکتر محمد یونس فانوس متخصص رادیولوژی بود که در حادثه شهید شده‌اند.»
شفاخانه سردارمحمد داوود خان، از شفاخانه‌های مهم نظامی افغانستان، به تاریخ هجدهم حوت مورد یک حمله تروریستی قرار گرفت که در نتیجه این حمله بیش از هشتاد تن از بیماران، داکتران و کارمندان این شفاخانه کشته شدند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала