ثبت نام در‌گرفتن پاسپورت به صورت انلاین

© Sputnik / Igor Zaremboثبت نام در‌گرفتن پاسپورت به صورت انلاین
ثبت نام در‌گرفتن پاسپورت به صورت انلاین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بربنیاد توافقنامه همکاری میان وزارت داخله، وزارت مالیه و شرکت خدمات آسان آذربایجان، متقاضیان پاسپورت می‌توانند به صورت انلاین ( از طریق انترنت) درخواست پاسپورت دهند.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه وزارت امور داخله گفته شده است: این خدمات با همکاری شرکت « خدمات آسان» کشور آذربایجان انجام می‌شود.
قابل یادآوری است که حکومت افغانستان پیش از این توافق‌نامه همکاری را با این شرکت آذربایجانی برای عرضه خدمات آسان خدمات اداری امضا کرده بود.
اکرام الدین یاور معین اداری وزارت داخله گفته است که این خدمات به همکاری وزارت‌های مالیه، داخله و شرکت خدمات آسان آذربایجان انجام می‌شود و بر بنیاد آن متقاضیان پاسپورت می‌توانند از طریق انترنت و به گونه‌ی آنلاین در خواست بدهند.
به گفته او این برنامه در پایان سال میلادی جاری از سوی وزارت داخله و اداره پاسپورت به مرحله‌ای اجرا گذاشته می‌شود و هدف از آن جلوگیری از ضایع شدن وقت می‌باشد.
در جریان یک سال گذشته تغییراتی در نظام توزیع پاسپورت به وجود آمده است.
پیش از این پاسپورت به صورت مستقیم توسط افراد از اداره پاسپورت گرفته می‌شد اما اکنون پاسپورت‌ها بعد از طی مراحل از طریق نمایندگی‌های پستی در کابل توزیع می‌شود.
ثبت نام آنلاین آن تغییر جدی است که کمک بیشتر در روند توزیع پاسپورت می‌نماید و از ضیاع وقت و نیز تجمع متقاضیان در اداره پاسپورت جلوگیری می‌کند.

منبع: افق

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала