استقبال یوناما از برگزاری انتخابات در افغانستان

© Flickr / ResoluteSupportMediaاستقبال یوناما از برگزاری انتخابات در افغانستان
استقبال یوناما از برگزاری انتخابات در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوناما از نهادهای مسؤول برگزاری انتخابات خواست که کارهای شان را بی‌طرفانه انجام دهند تا اعتماد و اعتبار سیاسی را به دست آرند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، یوناما یا هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان در یک خبرنامه که روز جمعه به نشر رسد گفت که این سازمان از ارادۀ محکم و استوار حکومت وحدت ملی برای برگزاری انتخابات پارلمانی به وقت و زمان تعیین شدۀ آن استقبال می‌کند.

خبرنامه افزود که که این سازمان با حکومت افغانستان در برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه همکاری خواهد کرد.

یوناما از نهادهای مسؤول برگزاری انتخابات خواست که کارهای شان را بی‌طرفانه انجام دهند تا اعتماد و اعتبار سیاسی را به دست آرند.

تاداماچی یوماماتو، رییس یوناما، پس از اشتراک در نشستی که روز پنجنشبه به رهبری رییس جمهور اشرف غنی و با اشتراک عبدالله عبدالله رییس اجرائیۀ کشور، اعضای کمیسیون مستقل انتخابات و سفیران کشورهای مختلف در بارۀ انتخابات برگزار شده بود، گفت که یوناما تمام تلاشش را می‌کند تا حکومت را در برگزاری یک انتخابات شفاف و عادلانه کمک کند.

وی گفت: «برگزاری یک انتخابات با اعتبار و شفاف در حال شکل گرفتن است. یوناما تمام تلاشش را می‌کند تا در آوردن اصلاحات انتخاباتی و برگزاری یک انتخابات شفاف و قابل قبول برای مردم افغانستان، کمک کند.»

رییس جمهور غنی در این نشست گفته است که حکومت وحدت ملی ارادۀ نیرومند برای برگزاری انتخابات پارلمانی دارد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала