اتمر: 1396، سال پیروزی کامل نیروهای امنیتی است

© Photo / دفتر مشاور امنیت ملیحنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان
حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان، از سال آینده خورشیدی به عنوان سال پیروزی و کامیابی کامل نیروهای امنیتی این کشور یاد کرده است.

آقای اتمر که در نشستی با شماری از مقام‌های ارشد امنیتی افغانستان و مسوولان مرکز تحقیقات منطقه‌یی دانشگاه نظامی ایالات متحده امریکا صحبت می‌کرد، گفت که سال 1396 خورشیدی، برای دولت، مردم و نیروهای افغانستان سال پیروزی کامل علیه شورشیان مسلح مخالف دولت خواهد بود. براساس اعلامیه‌ای که توسط دفتر مشاور امنیت ملی منتشر شده، محمدحنیف اتمر تاکید کرده که با شکست گروه‌های مسلح مخالف، دولت و ملت بنیادهای اساسی اصلاحات و انکشاف را خواهند گذاشت.

محمدحنیف اتمر از طرح برنامه چهار ساله برای تجهیز و تقویت نیروهای امنیتی افغانستان نیز خبر داده می‌گوید که براساس این طرح، نیروهای هوایی افغانستان از نگاه تجهیزات و امکانات با خیلی از کشورهای منطقه برابری خواهند کرد.

اتمر در عین حال گفته است که در جریان سال گذشته مخالفان مسلح دولت به کمک حامیان بیرونی شان تلاش کردند تا ثابت سازند که جنگ جاری در افغانستان عوامل داخلی دارد، اما به جای رسیدن به این هدف، مخفی‌گاه‌های شان را در بیرون از افغانستان هویدا ساختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала