جنرال مراد علی مراد: راز نفوذ نیروهای بیگانه به کندز را افشا خواهم کرد

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeحقیار از فرماندهان برجسته طالبان در کندز کشته شد
حقیار از فرماندهان برجسته طالبان در کندز کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال مراد علی مراد معاون ستاد ارتش افغانستان با ابراز تاسف از سقوط شهر کندز تاکید کرد که بعد از حل مشکلات امنیتی در کندز ، چگونگی نفوذ نیروهای بیگانه و عوامل آن را افشا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، جنرال مراد علی مراد معاون ستاد ارتش افغانستان با ابراز تاسف از سقوط شهر کندز تاکید کرده است که بعد از حل مشکلات امنیتی در کندز ، چگونگی نفوذ نیروهای بیگانه و عوامل آن را افشا خواهد کرد.

معاون ستاد ارتش افغانستان همچنین از تلفات سنگین طالبان در شهر کندز خبر داده و گفته است که تاکنون 435 از نیروهای طالبان در عملیات نیروهای امنیتی دراین شهر کشته و زخمی شده‌اند.

دفتر مطبوعاتی فرقه 20 پامیر، با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل از جنرال مراد نوشت: در یک هفته گذشته 314 از طالبان کشته، 121نفر دیگر زخمی شده‌اند.

جنرال مراد که فرمانده عمومی عملیات‌ها در بخش شمال شرق افغانستان را نیز به عهده دارد گفته است که در جریان این عملیات تعداد زیادی وسایل نقلیه طالبان در این ولایت تخریب شدند.

وی همچنین از سقوط شهر کندز به دست طالبان ابراز تاسف کرده و گفته است: متاسف هستیم که نتوانستیم اطلاعات قبلی رابدست بیاوریم و از جریان نفوذ دشمن رابه شهر کندز جلوگیری نماییم.

معاون ستاد ارتش افزوده است: بعد ازحل مشکلات امنیتی در کندز چگونگی نفوذ نیروهای بیگانه و عوامل آن رابه مردم کندز افشا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала