کشته شدن مسؤول نظامی گروه طالبان

© AP Photo / Rahmat Gul, Fileطالب جګړه مارانو د امریکایي پوځیانو پر ضد د «پسرلنيو عملیاتو» د پیل اعلان وکړ
طالب جګړه مارانو د امریکایي پوځیانو پر ضد د «پسرلنيو عملیاتو» د پیل اعلان وکړ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی گروه طالبان ادعا می‌کند که شب گذشته در روستای سوچ ولسوالی جرم بدخشان بالای یک پاس‌گاه نیروهای امنیتی حمله کرده و تلفاتی را به این نیروها وارد کرده‌اند

مسؤول نظامی گروه طالبان در ولایت بدخشان در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده‌است.
مسؤولان امنیتی در زون ۸۰۸ سپینزر می‌گویند ملا حفیظ، مسؤول نظامی گروه طالبان برای ولایت بدخشان شب گذشته در یک درگیری با نیروهای امنیتی در ولسوالی جرم کشته شده‌است.
در عملیاتی که از سوی نیروهای امنیتی انجام شده، شش تن دیگر از افراد گروه طالبان نیز کشته شده‌اند و به غیر نظامیان و نیروهای امنیتی هیچ آسیبی نرسیده‌است.
ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی گروه طالبان ادعا می‌کند شب گذشته در روستای سوچ ولسوالی جرم بدخشان بالای یک پاس‌گاه نیروهای امنیتی حمله کرده و تلفاتی را به این نیروها وارد کرده‌اند.

بیش‌ از صد نفر از اسارت طالبان آزاد شدند

ولایت بدخشان از جمله ولایت‌های ناامن در شمال‌شرق افغانستان به حساب می‌آید که گروه طالبان در چند ولسوالی آن فعالیت دارند و ولسوالی‌های وردوج، یمگان و بخشی از جرم در تصرف این گروه است.
به گزارش خامه پرس, در حال حاضر ولسوالی وردوج و درۀ خستک در ولسوالی جرم از جمله اساس‌ترین پناه‌گاه‌های گروه طالبان در بدخشان به حساب می‌آیند که از یک‌سال به این‌طرف حکومت از راه‌اندازی عملیات در آن سخن می‌گوید ولی از عملیات خبری نیست.
در هفته‌های گذشته احمد نوید فروتن، سخن‌گوی والی بدخشان گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌یی برای راه‌اندازی عملیات در آن ولایت روی‌دست نیست و این موضوع به نهادهای امنیتی در مرکز بسته‌گی دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала