ملاقات حنیف اتمر با علی شمخانی

© Photo / دفتر مشاور امنیت ملیحنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان
حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی افغانستان با انتشار بیانیه ای تاکید کردند: دو کشور برای دستیابی به راهبردهای مشترک در حوزه های مرتبط با امنیت ملی مساعدت خویش را به کار می گیرند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به استناد از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران، در راستای مشورت ها و همکاری های دوجانبه و منطقه ای بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان، محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان در رأس هیأتی با انجام سفر دو روزه به تهران علاوه بر دیدار با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزرای امور خارجه و کشور جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

طرفین در این گفت و گوها، مسائل و موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و مرزی را مورد بررسی قرار دادند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی افغانستان در بیانیه ای ضمن تأکید بر لزوم دست یابی به مناسبات پایدار و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم دو کشور، به ویژه کمک به توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی افغانستان، موافقت کردند تا برای دست یابی به راهبردهای مشترک در حوزه های مرتبط با امنیت ملی دو کشور مساعدت خویش را به کار گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала