رد اتهام های ناتو از سوی روسیه درباره ای یورش های ترکیبی

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: اتهام های ناتو در برابر روسیه درباره ای یورش های ترکیبی نمایانگر داده های نادرست و روان پریشی این اتحاد است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام های ناتو در برابر روسیه دربارهای یورش های ترکیبی به این ائتلاف را اطلاعات نادرست و افزایش درجه روان پریشی ضد روسیه خواند.
Открытие первой авиабазы НАТО на Западных Балканах в Албании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
هشدار روسیه به افزایش جاه طلبی های ناتو در کشورهای جدید این اتحادیه
در گفته های زاخارووا که در ویب سایت رسمی وزارت خارجه روسیه به نشر رسیده، آمده است: "ائتلاف آتلانتیک شمالی و رهبری تک تک کشورهای عضو بهترین کار را انجام می‌دهند - داده های نادرست، افزایش درجه روان پریشی ضد روسیه به منظور توجیه مقیاس بی‌پیشینه ای نظامی‌سازی اروپا است".
وی خاطرنشان کرد که "همدستی و پنهان کردن نتایج پژوهش ها درباره ای انفجار نورد استریم نیز در همین راستا است".
ناتو با اتهام زنی به روسیه توجه را از اقدامات خود منحرف می کند
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، اتهام زنی به روسیه درباره ای یورش های ترکیبی بخشی از تلاش ها برای گمراه کردن افکار و توجه مردم اروپا از اقدامات ناتو است.
زاخارووا گفت: "بیانیه شورای ناتو به خوبی با تلاش ها برای گمراه کردن مردم اروپا و امریکای شمالی به منظور منحرف کردن توجه عمومی از اقدامات واقعی خود ائتلاف مطابقت دارد".
وی خاطرنشان کرد، که این ناتو بود که "یک جنگ ترکیبی را در برابر روسیه در همه محیط‌های عملیاتی و در تمام جهات جغرافیایی به راه انداخت".
زاخارووا افزود: "نه تنها ترکیبی؛ در درگیری در اطراف اوکراین، اعضای ناتو به طور فعال در یک رویارویی نظامی واقعی با کشور ما درگیر هستند. آنها نه تنها رژیم کی یف را تامین مالی می کنند و اسلحه برای آنها تامین می کنند، بلکه داده های را نیزدر اختیار آنها می گذارند و پس از آن سلاح های غربی به غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی در خاک روسیه یورش می برند".
یادآوری می کنیم، که شورای ناتو دوم ماه می بیانیه ای را تصویب کرد، که در آن روسیه را بدون هیچ مدرکی به یورش های ترکیبی در برابر کشورهای عضو این بلوک نظامی متهم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала