ماکرون فرستادن نیرو به اوکراین را در صورت پیشرفت روسیه رد نکرد

© AP Photo / Markus SchreiberПрезидент Франции Эммануэль Макрон во время саммита G7 в Круене, Германия
Президент Франции Эммануэль Макрон во время саммита G7 в Круене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
عضو شوید
رئیس جمهور فرانسه پیشرفت نیروهای مسلح روسیه و درخواست کیف را یکی از شرایط های فرستادن نیرو به اوکراین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت، که در صورت شکست در برابر روسیه در خطوط مقدم، امکان فرستادن نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.
ماکرون در مصاحبه با اکونومیست، در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به ایده احتمالی فرستادن نیرو به اوکراین متعهد است، پاسخ داد: "کاملاً".
Президент Франции Эммануэль Макрон с президентом Украины Владимиром Зеленским в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
ماکرون: بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا با ایده احتمالی فرستادن نیرو به اوکراین موافقت کردند
سپس از رئیس جمهور پرسیده شد، که آیا معتقد است اگر "روسیه باید مهار شود" دیگر کشورهای اتحادیه اروپا نیز باید از این ایده پشتیبانی کنند، گفت: "اگر روسیه تصمیم بگیرد، که جلوتر برود، به هر حال همه ما باید این پرسش را بپرسیم. اگر روسیه خط مقدم را بشکند، اگر درخواستی از اوکراین وجود داشته باشد، که امروز اینطور نیست، ما به طور مشروع باید این را از خود بپرسیم. من معتقدم که حذف چیزی پیشینی به این معنی است که از دو سال گذشته هیچ درس نگرفته ایم".
یادآوری می کنیم، که در ماه فیبروری امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت، که پاریس برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. در کنفرانسی درباره ای کمک به رژیم کیف، او موضوع انتقال نیروها به منطقه جنگی را مطرح کرد، اما نه رهبران اروپایی و نه مخالفان در کشورش از او پشتیبانی نکردند. در آغاز ماه مارچ، رئیس جمهوری فرانسه همچنین تاکید کرد، که فرانسه "هیچ محدودیت یا خط سرخی" در زمینه پشتیبانی از اوکراین ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала