سرنگونی 12 پهپاد در یک شبانه روز بر فراز خاک روسیه

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
عضو شوید
سامانه های پدافند هوایی روسیه 12 پهپاد اوکراینی را در شبانه روز گذشته بر فراز خاک روسیه سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد: شب گذشته سامانه‌های پدافند هوایی 12 پهپاد از نوع هواپیمای اوکراینی را در آسمان پنج منطقه روسیه سرنگون کردند.
در پیام این وزارت آمده است: "سامانه‌های پدافند هوایی وظیفه 12 پهپاد اوکراینی را سرنگون و رهگیری کردند که از این شمار 5 پهپاد بر فراز قلمرو پیرامون بریانسک، یک فروند بر فراز قلمرو منطقه کورسک، یک فروند بر فراز قلمرو منطقه بلگورود، دو فروند بر فراز قلمرو منطقه روستوف و سه فروند بر فراز قلمرو منطقه کراسنودار نابود شدند".
Военнослужащий группировки войск Центр ВС РФ совершенствует навыки стрельбы из противотанковых ракетных комплексов Корнет  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 10 پهپاد، 6 موشک اتکمز، 2 بمب همر و کشته شدن نزدیک به 1000 سرباز اوکراینی
الکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه بریانسک نیز به نوبه خود گزارش داد، که یک پهپاد اوکراینی کمی پیش از نیمه شب بر فراز منطقه شهرداری استارودوب سرنگون شد و دو پهپاد دیگر بر فراز منطقه پوگارسکی نابود شد. تلفات جانی و خسارتی نداشت.
به گفته رومن استاروویت، رئیس منطقه کورسک، یک پهپاد شب پیش بر فراز منطقه اوبویانسکی نابود شد. در نتیجه این یورش، خطوط برق آسیب دید و روستای پونیری بدون برق ماند.
فرماندار واسیلی گلوبف در کانال تلگرامی خود نوشت: "در منطقه روستوف نزدیکای ساعت دو بامداد دو پهپاد در منطقه نووشاختینسک و کامنسک-شاختینسکی سرنگون شد".
او افزود، که هیچ تلفات یا خسارتی به آنها وارد نشده است.
نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به هر روز تلاش می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به هدف های در منطقه های مرزی و مرکزی روسیه یورش می برند. نیروهای پدافند هوایی روسیه با موفقیت هواپیماهای دشمن را رهگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала