رد اتهام های امریکا از سوی کرملین درباره ای بکارگیری مسکو از جنگ افزار کیمیایی

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: اتهام های ایالات متحده امریکا در برابر مسکو درباره ای بکارگیری از جنگ افزار کیمیایی در کل بی پایه است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت، که اتهام ها در برابر روسیه در بکارگیری از جنگ افزار کیمیایی بی پایه است و مسکو همچنان به تعهدهایش پایبند است.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین درباره ای اتهام های ایالات متحده امریکا در برابر مسکو مبنی بر بکارگیری از مواد کیمایی در عملیات، و تحریم های در این پیوند در برابر روسیه، گفت: "بلی، ما اخبار در پیوند به این موضوع را دیدیم، مانند همیشه، چنین اطلاعیه ها و سخنانی در کل بی پایه است و به هیچ وجه مستند نیست. روسیه به تعهدهایس در برابر قوانین بین المللی در این زمینه متعهد بوده و می ماند".
Бойцы спецназа ФСБ. Архивное фото
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
جلوگیری از یورش جنگ افزار کیمیایی سرویس های ویژه ای اوکراین در پیرامون زاپروژیا + ویدیو
یادآوری می کنیم، که در آغاز روز چهارشنبه، ایالات متحده امریکا تحریم هایی در برابر نیروهای دفاع رادیویی، کیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه و همچنین شماری از نهادها، شرکت ها و مدیران آنها اعمال کرد. وزارت امور خارجه امریکا در روشنگری این موضوع ادعا کرد، که روسیه از ماده ای زهری کلروپیکرین در اوکراین کار گرفته است، البته این وزارتخانه هیچ مدرکی برای این موضوع ارائه نکرده است.
این وزارتخانه همچنین چیزی از حقیقت های بیشمار درباره ای بکارگیری از جنگ افزارهای کیمیایی از سوی نیروهای مسلح اوکراین خودداری و گفت، که در کل این موضوع را نادیده می گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала