کشته و زخمی شدن 4 طالب از سوی نیروهای جبهه آزادی در کابل + ویدیو

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
جبهه آزادی با نشر خبرنامه ای از کشته و زخمی کردن 4 جنگجوی طالبان در شهر کابل از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی شب گذشته با نشر خبرنامه ای در برگه ای ایکس نوشت: "مبارزان جبهه آزادی افغانستان، شام امروز تاریخ 7 ثور 1403 خورشیدی با انجام عملیات اوپراتیفی هدفمند و دقیق یک پاسگاه گروه طالبان در قلعه نجارهای خیرخانه واقع در ناحیه یازدهم شهر کابل را هدف قرار دادند، که در نتیجه سه ملیشه مسلح طالب کشته و یکتن دیگر زخم برداشته است".
این جبهه در ادامه نوشته است: "در این یورش دو واسطه نظامی ملیشه های مزدور گروه طالبان نیز ویران شده است".
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2024
کشته و زخمی شدن سه طالب از سوی نیروهای جبهه آزادی در بغلان
در پایان این خبرنامه آمده است: "این پوسته تازه ایجاد شده بود و وظیفه ملیشه های مستقر در آن بازرسی، گرفتاری، آزار و اذیت و زندانی سازی جوانان به ویژه باشندگان شمال کابل و پنجشیر بوده و به تلاشی خانه های مردم در خیرخانه نیز بدون هیچ هماهنگی پیشین می پرداختند".
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала