- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

"وحشت فرماندهان"؛ شوکه شدن نیروهای مسلح اوکراین به دلیل مانور ارتش روسیه

© AP Photo / LibkosУкраинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото
Украинские военнослужащие на позициях под Артемовском (Бахмутом). АРхивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2024
عضو شوید
فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین به دلیل پیشروی سریع ارتش روسیه یک لوای ناآماده را به "اوچرتینو" یک تیپ ناآماده را به "اوچرتینو" فرستادند.
به گزارش اسپوتنیک، "دیوید آکس" ناظر نظامی در مقاله ای برای فوربس می نویسد که فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین به دلیل پیشروی سریع ارتش روسیه یک تیپ ناآماده را به "اوچرتینو" فرستادند.
برای درک انیکه فرماندهان اوکراینی اکنون چقدر ترسیده اند، به لوای پرتاب شده در شمال و غرب اوچرتینو نگاه کنید: لوای 100 مکانیزه این واحد یکی از جدیدترین و ضعیف‌ترین تجهیزات ارتش اوکراین است و به نظر می‌رسد طبق دستور فرماندهی، برای ارائه کمک در خط مقدم آماده نشده است.
این کارشناس همچنین به سرعت ورود ارتش روسیه به اوچرتینو اشاره کرد و هشدار داد که از دست دادن این مواضع می تواند منجر به فروپاشی خط دفاعی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه آودیوکا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала