کلوپ ویدیو

بایدن سر خود عریضه کرد + ویدیو

© AP Photo / Evan VucciПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2024
عضو شوید
بایدن در سخنرانی خود اشتباهاً گفت که نمی توان به دولت او اعتماد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر در سخنرانی خود اشتباه کرد و گفت که نمی‌توان به دولت وی اعتماد کرد.
رئیس جمهور امریکا ضمایر خود را با هم جابجا کرد، از دونالد ترامپ، رئیس دولت سابق و رقیب احتمالی در انتخابات آتی انتقاد کرد. بایدن در یک مراسم کمپین انتخاباتی که ویدئویی از آن توسط رسانه های امریکایی منتشر شد، گفت: "چند بار او (ترامپ) می تواند ثابت کند که نمی توان به ما اعتماد کرد."
پیش از این مشخص شده بود که بر اساس نظرسنجی گالوپ، رتبه عدم تایید ایالات متحده به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در عرصه بین المللی در جهان در سال 2023 به 36 درصد افزایش یافته است.
بایدن، مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده، اغلب به مخالفان سیاسی خود دلایلی می‌دهد که به توانایی‌های شناختی‌اش شک کنند و مرتباً در سخنرانی‌های عمومی اشتباه می‌کنند. جمهوری خواهان از این موضوع در نبرد حزبی استفاده می کنند تا توانایی بایدن برای رهبری موثر را زیر سوال ببرند.
در ماه‌های اخیر، مشکلات مربوط به حافظه رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده به‌ویژه حادتر شده است: او سه بار داستان‌هایی تعریف می‌کند که در آن به جای سران فعلی کشورها، به اشتباه از سران متوفی آنها یاد می‌کند. موج جدیدی از نگرانی ها توسط گزارش رابرت هور، بازپرس ویژه، که او در پایان تحقیقات در مورد ذخیره سازی نامناسب اسناد طبقه بندی شده توسط بایدن تهیه کرده بود، ایجاد کرد.
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2024
بایدن اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت
در این سند، او اشاره کرد که ارزش شروع یک پرونده جنایی علیه رئیس جمهور ایالات متحده را ندارد، زیرا او می تواند در دادگاه به عنوان "یک پیرمرد خوش تیپ با مشکلات حافظه" در مقابل هیئت منصفه حاضر شود.
همانطور که گزارش می‌گوید، بایدن در طول ارتباط خود با تیم بازپرس ویژه مشکلات حافظه نشان داد، نمی‌توانست به‌طور دقیق تاریخ شروع و پایان کار خود به عنوان معاون رئیس‌جمهور و تاریخ مرگ پسرش بو را مشخص کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала