کیف در یک هفته بیش از 3.5 هزار سرباز را در مسیر دونتسک از دست داد

CC BY 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine / Vadim Kovalov / War UkraineУкраинские военные на линии разграничения в Донбассе
Украинские военные на линии разграничения в Донбассе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روز جمعه گزارش داد، طی هفته گذشته، پرسنل نظامی روسی گروه "جنوب" خطوط و مواضع سودمندتری را در جهت دونتسک اشغال کردند و همچنین قطعات 12 لوای اوکراینی را شکست دادند و 7 حمله متقابل را دفع کردند و تلفات دشمن بالغ بر 3550 سرباز روسیه بود.
به گزارش اسپوتنیک، در مسیر دونتسک، در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز قطعات گروه نیروهای "جنوب"، موقعیت های سودمندتری اشغال شد و نیروی انسانی و تجهیزات چهار تهاجمی، دو لوای هوایی و شش لوای مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین اشغال شد. در گزارش وزارت نظامی روسیه از 13 اپریل تا 19 اپریل آمده است که در مناطق شهرک های بلوگروفکا، رازدولوفکا، اورخوو-واسیلوفکا، بوگدانوفکا، کلشچفکا و کردیوموفکا جمهوری خلق دونتسک شکست خوردند.
"
خاطرنشان می شود که هفت حمله متقابل قطعات 46 هوایی و دهمین لوای تهاجمی کوهستانی نیروهای مسلح اوکراین در مناطق کراسنوگروفکا و نوومیخایلوفکا در جمهوری خلق دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه افزود: دشمن بیش از 3550 پرسنل نظامی، چهار دستگاه تانک، پنج ماشین محاربوی و 87 موتر را از دست داد.
علاوه بر این، همانطور که در این گزارش اشاره شد، در جریان نبرد ضد باطری، 31 قبضه توپ صحرایی مورد اصابت قرار گرفت که 14 قبضه آن ساخت غربی بود و چهار استیشن جنگ الکترونیک (نوتا و انکلاو) و 7 دیپوی مهمات منهدم شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала