نیروهای مسلح ایران هر لحظه آماده ای یورش به ساختارهای هسته ای اسرائیل هستند

© Photo / mehrnewsسردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران
سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2024
عضو شوید
فرمانده سپاه نگهبانی و امنیت مرکزهای هسته‌ای ایران با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مرکزهای هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه هدف ها در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی هدف ها مشخص شده است.
به گزار اسپوتنیک، سپاه پاسداران ایران با نشر پیامی نوشت: سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه نگهبانی و امنیت مرکزهای هسته‌ای ایران درباره ای گام های احتمالی اسرائیل در واکنش به عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های پیش رژیم جعلی صهیونیستی افزون بر تهدید، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.
وی افزود: هر چند برپایه ای پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از یورش به ساختارهای هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان آغاز آمادگی مقابله با این تهدیدها را داشته است.
سردار حق طلب با اشاره به اینکه پسین ها رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با یورش به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت دوباره در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید یورش مرکزهای هسته‌ای کشورمان را مطرح کند، بیان کرد: به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و ساختارهای هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
نماینده دائم ایران در سازمان ملل: اسرائیل از ترس جرأت پاسخ نظامی را ندارد
فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مرکزهای هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.
وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی در برابر مرکزها و ساختارهای هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما روبرو و برای مقابله همانند با جنگ افزارهای پیشرفته مرکزهای هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: " اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد".
تسلیحاتی که ایران برای حمله هوایی به اسراییل استفاده کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2024
چندرسانه ای
سلاح های که ایران در برابر اسرائیل استفاده کرد + داده نمایی
سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.
وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.
ارزیابی خسارت ایران بر اثر حملات شبانه اسرائیل به سوریه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2024
حملات ایران به اسرائیل
یادآوری می کنیم، که یک یگان زبده نیروهای مسلح ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به نابودی کنسولگری ایران در سوریه در آغاز ماه اپریل از سوی هواپیماهای اسرائیلی، در شب 14 اپریل به خاک اسرائیل یورش برد. به گفته منابع مختلف، این یورش شامل صدها موشک و هواپیماهای بدون سرنشین از آن میان پهپادهای کامیکازه شاهد، موشک های ابرصوت فتاح و فتاح-2 بود. شبکه تلویزیونی دولتی ایران پرس تی وی گزارش داد، که همه ا ی موشک های ابرصوت به اهداف خود رسیده اند.
به گفته ارتش اسرائیل، ایران در مجموع بیش از 300 مهمات و پهپاد از آن میان نزدیک به 170 پهپاد، بیش از 30 موشک کروز و بیش از 120 موشک بالستیک پرتاب کرده است. در عین حال، اسرائیل اعلام کرد که تنها "چند موشک" به این کشور رسیده و "خسارات جزئی" وارد کرده است.
محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: تهران عملیات "وعده صادق" را به پایان رسانده و قصد ادامه آن را ندارد، اما اگر اسرائیل تدابیری اتخاذ کند، عملیات بعدی ایران بزرگتر از عملیات پیشین خواهد بود.
بنی گانتز، وزیر اسرائیل گفت که این کشور قصد دارد ائتلاف منطقه ای در برابر تهدید ایران ایجاد کند و در زمان مناسب و به شیوه مناسب به این یورش پاسخ دهد. انتظار می رود که دولت اسرائیل در آینده نزدیک درباره ای گام های بعدی تصمیم گیری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала